DREPTUL DE RETRAGERE A CUMPARATORULUI DIN CONTRACT. RETURUL PRODUSELOR. RETURNAREA PRETULUI.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, în termen de 14 zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produselor.
Dacă decide să se retragă din Contract, Cumparatorul este obligat să anunțe FLORA BLOOM S.R.L. prin e-mail la adresa reclamatii@bloomgarden.ro. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze FLORA BLOOM S.R.L. cu privire la decizia sa de retragere din contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă pe adresa societățiui noastre, sau prin e-mail la adresa indicată mai sus).
Returnarea produselor se va face la adresa: Sibiu, Dealul Daii, DJ 154 (serele de langa cartierul Bavaria) – FLORA BLOOM S.R.L.
Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca acesta să trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile.
In cazul retragerii/denuntarii, realizate cu îndeplinirea cerintelor de timp si de forma aratate mai sus, Cumparatorul este obligat să remita spre retur produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, neuzate, curate (fara insa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, in numar complet, cu etichetele intacte, in ambalajul in care au fost primite, în termen de cel mult 3 (trei) zile de la anuntarea deciziei de retragere (ziua anuntarii retragerii și ziua implinirii termenului, intrand în calculul acestuia. FLORA BLOOM S.R.L. poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la momentul la care Cumpărătorul a furnizat dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.
În cazul retragerii din Contract, FLORA BLOOM S.R.L. va rambursa toate sumele pe care le-a primit de la Cumpărător, inclusiv costurile livrării (cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că Cumpărătorul a ales alt tip de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat despre decizia de retragere din contract a Cumpărătorului.
Rambursarea va fi efectuată folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Cumpărătorul a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu i se vor percepe Cumpărătorului comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Cumpărătorul va trebui să returneze sau să predea produsele către FLORA BLOOM S.R.L. fără întârziere nejustificată și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Cumpărătorul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor.
In cazul in care au fost livrate seturi de produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie, de asemenea, returnat. Orice produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca produsul.
DIMINUAREA VALORII, ȘI EXCEPȚII LEGALE
Dată fiind natura perisabilă și sensibilă a produselor noastre (bulbi de flori, rădăcini, flori și alte produse similare), Cumpărătorul este responsabil pentru menținerea integrității și calității acestora de la momentul primirii până la eventuala returnare.
Cumpărătorul este obligat să manipuleze produsele cu maximă grijă, respectând instrucțiunile de păstrare furnizate împreună cu produsele. Acestea pot include, dar nu se limitează la, menținerea unei temperaturi adecvate, asigurarea unui nivel corespunzător de umiditate și evitarea expunerii prelungite la lumină directă sau condiții extreme.
În cazul returnării, produsele trebuie să fie în starea în care au fost primite, fără a prezenta semne de plantare, germinare sau deteriorare. Orice diminuare a valorii produselor cauzată de o manipulare necorespunzătoare sau care depășește ceea ce este necesar pentru verificarea naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a produselor, va fi în responsabilitatea Cumpărătorului.
FLORA BLOOM S.R.L. își rezervă dreptul de a evalua starea produselor returnate și de a refuza rambursarea integrală sau parțială în cazul în care produsele au fost deteriorate sau valoarea lor a fost diminuată din cauza unei manipulări necorespunzătoare.
Vă rugăm să rețineți că, datorită naturii perisabile a produselor noastre, anumite articole pot fi excluse de la dreptul de retragere, în conformitate cu prevederile legale aplicabile produselor care se pot deteriora sau expira rapid.
Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din ratiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate.
De asemenea, produsele realizate pe comanda speciala, respectiv cele care contin caracteristicile si particularitatile solicitate expres de Cumparator, nu pot fi returnate. Aceasta exceptie se aplica inclusiv accesoriilor care vin impreuna cu produsul sau care au fost comandate adiacent.
Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost deja utilizate, produse care prezinta modificări fizice, lovituri, rupturi, găuri, zgârieturi, șocuri etc.
Retur
Taxa de retur este in functie de locatia dvs.
Taxa de retur se va retine din suma achitata de catre Cumparator in momentul in care a facut comanda, urmand ca acestuia sa i se ramburseze diferenta de bani dupa ce a fost retinuta contravaloarea returului.
Cumparatorul nu va achita nimic in momentul in care preda produsul/produsele curierului pentru retur.
In cazul in care produsul a fost livrat gresit sau prezinta defecte, Cumparatorul nu va achita taxa de retur.
Schimb
In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul, acesta va achita o taxa de retur in functie de locatia sa, sub forma de ramburs, in momentul in care primeste coletul cu produsul solicitat in urma schimbului.
In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mare, pe langa taxa de retur, va achita, tot sub forma de ramburs, si diferenta de pret intre produsul returnat si cel solicitat la schimb. In cazul in care Cumparatorul doreste sa schimbe un produs cu altul de o valoare mai mica, taxa de retur se va retine in momentul in care SC FLORA BLOOM S.R.L. SRL returneaza diferenta de bani, in contul pus la dispozitie de Cumparator.
Exceptii legale de la returnarea produselor
Nu se accepta returnarea produselor, care prin natura lor, inclusiv din ratiuni de igiena/sanatate publica, nu pot fi returnate.
De asemenea, produsele realizate pe comanda speciala, respectiv cele care contin caracteristicile si particularitatile solicitate expres de Cumparator, nu pot fi returnate. Aceasta exceptie se aplica inclusiv accesoriilor care vin impreuna cu produsul sau care au fost comandate adiacent.
Nu se accepta pentru returnare produsele care au fost deja utilizate, produse care prezinta modificari fizice, lovituri, rupturi, zgarieturi, socuri etc.
Plangeri referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul website-ului sunt produse noi, care nu sunt afectate de boli. In cazul in care produsele prezinta totusi afectiuni demonstrabile, FLORA BLOOM S.R.L. va fi responsabil pentru acestea, si le va schimba.
In cazul in care produsele prezinta afectiuni, constatate în termen de cel mult 24 de ore de la livrare în perioada de garantie, stabilita conform legii romane, Cumparatorul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la Secțiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeasi sectiune sau sa returneze produsele, conform procedurii aratate în acesti Termeni si Conditii.Plângerile trimise prin posta trebuie sa specifice cauzele acestora și informațiile necesare pentru a identifica comanda.
FLORA BLOOM S.R.L. va putea solicita explicatii ori dovezi suplimentare, va examina plangerea in termen de 5 zile si va informa Cumparatorul despre rezultat.
In cazul in care se constata reclamatia Cumparatorului ca fiind intemeiata, produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, Cumparatorului i se va restitui pretul, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.